«Сонечко» – так називається один із закладів освіти м. Василькова. Свою діяльність дитячий садок розпочав 13 жовтня 1986 р. З часу відкриття колектив садочка очолює завідуюча Т. П. Іванова.

  У приміщенні дошкільного закладу функціонувало 12 груп. У центральному холі відвідувачів зустрічало усміхнене сонечко – фоторепортаж з епізодів життя під назвою «Ми у садочку, як квіти у віночку», а також фотостенд «Гордість нашої родини». Стенди «Природа і фантазія» та «Наші таланти» розкривали художні здібності дітей. 
  У дошкільному закладі діяли музична та фізкультурна зали, методичний кабінет, світлиці природи, казки, живопису. У групових кімнатах з урахуванням сучасних рекомендацій було обладнано куточки природи, художньої праці.  
 Основним напрямом роботи дитсадка було виховання емоційно-позитивного ставлення до природи, як джерела здоров’я. Ознайомлюючи дітей з природою, педагоги вчили їх усвідомлювати зв’язок людини з довкіллям, формували екологічне мислення і навички поведінки в природному середовищі. У «Світлиці природи і казки» було створено умови для фітотерапії (вживання напоїв з шипшини, яку самі вирощують), ароматотерапії (дихання ароматами трав, хвої), музикотерапії (слухання музики), птахотерапії (слухання співу пташок) та ігромедитації (казкотерапії) для заспокоєння нервової системи. 

   Під час занять з фізкультури малюки пізнавали  природу через особливості рухів. Вихователі вчили дітей піклуватися про своє здоров’я, давали елементарні поняття про органи людини. Діти старшого віку самостійно виконували точковий масаж для профілактики простудних захворювань. 

     Особливу увагу педагоги приділяли пізнанню дітьми неповторної краси рідного довкілля, необхідності його збереження заради життя на планеті. На заняттях і прогулянках організовувалися тематичні спостереження, посильне дослідження.

      Клуб природолюбів «Соняшник» і творча група працівників дошкільного закладу впроваджували нові форми екологічного виховання. Виготовлені дітьми, батьками, педагогами ароматизовані подушечки для сну, гербарії трав, екологічні дидактичні ігри, конкурси, описи цікавих явищ, екологічні казки – це неповний перелік прийомів і посібників, за допомогою яких діти засвоювали знання про здоровий спосіб життя. та експерименти у природі. 

     Для спостереження і догляду за об’єктами живої природи створено зелені куточки в групах, «Світлиці природи і казки» у природних зонах на території дитсадка. 
      Педагогічний колектив прагнув відкрити центр екології та валеології, що працював би за програмою «Екологічний дитсадок», якою передбачено науково-технічні роботи з питань екологічної безпеки життя людини; впровадження програм з екологічного та валеологічного виховання; надання консультаційної допомоги з питань екологічного виховання; організацію практичної роботи за методикою народної медицини.

     До обрання екологічного напряму виховання колектив працював над упровадженням народознавчих ідей. Для дітей обладнано «Бабусину світлицю» (тепер «Світлиця живопису»), де зібрано речі побутового вжитку, українську вишивку. У методичному кабінеті містилися папки-пересувки з описом народних свят, обрядів, ігор, витвори усної народної творчості. На заняттях діти ознайомлювалися з національними традиціями і звичаями рідного краю. На святах та розвагах за народним календарем вихованців звеселяла маленька і доросла «Берегиня» (вокальні ансамблі працівників і дітей), репертуар яких складався з українських пісень. 
   У «Світлиці живопису» діти відтворювали у малюнках візерунки українського декоративного розпису, навколишню природу. 
     Гурткова робота була спрямована на формування вміння самостійно прикрашати групові кімнати і холи, розвиток естетичних смаків. 
   Упродовж багатьох років у колективі склалися свої традиції. Щоб малюкам було цікаво і весело в садочку, були організовані масові заходи для дітей.  Починали навчальний рік Святом квітів до дня народження міста. Цього дня діти подорожували  автобусом по місту. 13 листопада святкували День народження «Сонечка». На іменини запрошували вихованців з дитячого садочка №1 «Журавлик». У них традиційно відзначали день Святого Валентина. Цікаво і весело проходили для дітей «Андріївські вечорниці», для батьків «Сімейні посиденьки»,«Зимові святки» з показом вистави «Вертеп». 
      Раз на рік для старших дошкільнят-хлопчиків та учнів 1-х класів організовували шоу-вікторину «Лицарський турнір», для дівчаток – «Принцеса дитинства». На Свято матері проводили День відкритих дверей, під час якого в кожній групі відбувалося підсумкове заняття у присутності батьків.
      Було також  введено таку цікаву форму роботи, як проведення лінійки за участі всіх дошкільнят. На лінійці підбивали підсумок минулого тижня, планували роботу на наступну семиденку, визначали героїв дня: тих хто уперше прийшов до садочка, іменинників. Наприкінці – «хвилинка радості», під час якої, посміхнувшись один одному, бажали доброго настрою на новий тиждень. Закінчували  лінійку улюбленою піснею «Чи у вас, як у нас?»
    На початку літа, у День захисту дітей, садок йшов  у турпохід, де усі разом розважалися, готували їжу, відпочивали. Для дітей, працівників садка і батьків організовували літературно-музичну гостину «Гордість нашої родини» та «Методичні посиденьки» до 8 Березня. З метою підвищення рівня педагогічної кваліфікації проводили педагогічний консиліум.
    Для вивчення педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського булостворено творчу лабораторію. Раз на рік оголошували конкурс-огляд педагогічної майстерності «Чи у вас, як у нас?» Досвід, який вивчали  і впроваджували у роботі, розглядали  під час педагогічної години «Проблемний стіл». Наприкінці навчального року, на останній педраді, відбувався турнір знавців дитячої душі на тему «Причини – наслідки». Функціонувала і продовжує функціонувати сімейна група для братиків і сестричок. 
   Важливим напрямом діяльності колективу є співпраця з батьками. Поряд з традиційними батьківськими зборами кожні три роки проводили  конференції для батьків. Організатором останньої – «Серце віддаю дітям»- був педагогічний колектив дитячого закладу та батьківський комітет. Побажання батьків визначалися через анкетування. Оформлялися «Родинні світлиці» для батьків, що містятили поради і рекомендації з питань виховання дітей. 
   Для дошкільнят і школярів обладнали фізкультурно-ігровий комплекс з кімнатою для фізкультурних занять та ігровою кімнатою. До 15-річного ювілею дошкільного закладу відкрили вітальну кімнату . 
      В звязку із зменшенням кількості дітей дошкільного віку, у 2000 році дитячий садок був реорганізований у Васильківський дитячий будинок змішаного типу для дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Для вихованців були створені всі умови для повноцінного розвитку та навчання. Діти шкільного віку навчалися у  Васильківській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3. Вихователі "Сонечка" турбувалися про своїх вихованців, віддавали
їм свою ласку та любов. Поряд з цим проводилася велика виховна робота по розвитку у дітей ключових життєвих компетенцій, які забезпечили  адаптацію у самостійному житті та визначення їх професійних уподобань, розвиток навичок соціалізації .  

    Дитячий будинок функціонував 14 років. У  2010 році  дошкільний навчальний заклад відновив свою діяльність і було відкрито 2 групи. Щороку кількість груп збільшувалося. Так у 2015-2016 н. р. діяло вже 5 груп, які налічували 120 дітей, а 01.09.2016 році було відкрито ще 3 додаткові групи. 

  На даний час у закладі процює 9 груп, в яких виховуються близько 220 дітей, віком від 2 до 6 років.

   

 

счетчик посещений